nedeľa, apríla 13, 2008

Deň 23

Z Taurangi do Thames

Po dvoch nádherných dňoch sa všetko vrátilo do normálu. V noci už kvapky bubnujú na strechu hostiteľovho domu a tuším, že sa krátka selanka skončila. Z Taurangi smerom na sever treba prekonať niekoľko horských pásiem, co by mi zobralo najmenej pol dňa. Peťo nechce ani počuť o tom, že by ma v takom počasí púšťal na horské cesty plné kamiónov. Preváža ma cez ne a ušetril mi pár kilometrov, určite nie ľahkých. Keď sa na rovine lúči, aj keď je to tvrdý chlap, krúti nado mnou hlavou. Fičí vietor a ženie z hôr, zabalených do čiernych mračien na rovinu závoje dažďa. Radšej šliapnem do pedálov, lebo budem na mäkko... Aj keď sa chvíľu zdalo, že nebudem "durch" mokrý, záver dňa bol v tomto smere nekompromisný. Našťastie v informačnom centre na začiatku Thames sa dozvedám dobrú správu - hneď za jeho chrbtom je maličký Gateway Hostel. Skúšam šťastie a po chvíli čakania sa objavuje usmievavý recepčný - mladík Simon. A môžem sa začať sušiť. Cena je pre členov BBH 20 NZ$, pre mňa ako nečlena 23. Strácam doláre, ale získavam konečne suchú posteľ.

* Peťo sa so mnou lúči, na ceste a v daždi zostávam sám
* Pohorie Kaimai zachytáva vlahu z mora a bolo mojim sprievodcom dlhé kilometre
* Takto víta každého návštevníka mestečko Thames
* ...A takto zase Office v Hosteli Gateway

Žiadne komentáre: