nedeľa, marca 23, 2008

Deň 2


Nedeľa, Marec 23 2008

Veľkonočná nedeľa


Veľkonočnú nedeľu som prežil na jednom z predmestí veľkomesta. Nábožní hostitelia nechceli ani počuť, že na tento veľký kresťanský sviatok by som sa mal z ich mesta vydať na cestu. Ubralo mi to z tých 30 dní prvý, ale nie posledný deň. Prezrel som si okolie, vyskúšal zreparovaného Rexa a po milej oslave narodenín predsedu klubu som mal možnosť sa prvýkrát ponoriť do pravého novozélandského bušu. Pre Stredoeurópana to bol zážitok napriek tomu, že pri ceste Austráliou som v buši spával skoro každý deň. Ale večer so mnou už "čerti šili", Rexo už stál pripravený a nabalený. Pred dažďom veľký balík nad zadnými brašňami pre istotu chránilo čierne igelitové vrece. Letenku a iné nepotrebné veci som nachal tu.

Andrej sa rozhodol, že ma na pár kilometrov odprevadí - tiež na bicykli. Že som nebol na začiatku mojej púte v optimálnej fyzickej a psychickej kondícii svedčí aj táto fotografia.

Žiadne komentáre: